1. Definicje
1.1. Wyrażeniom pisanym w treści niniejszego Regulaminu z dużej litery należy przypisywać wskazane poniżej znaczenie:
1.1.1. Sprzedawca – Zatorland sp. z o.o. z siedzibą w Zatorze, adres: ul. Parkowa 7, 32-640 Zator, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie XII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000108238 Posiadająca nr NIP: 5512252345 oraz nr REGON 357207730; adres poczty elektronicznej (e-mail): info@zatorland.pl, telefon: 667 979 220.
1.1.2. Park lub Park Rozrywki Zatorland – park rozrywki prowadzony przez Sprzedawcę, zlokalizowany w Zatorze przy ul. Parkowej 7, w ramach którego Sprzedawca umożliwia Użytkownikom korzystanie z Atrakcji i infrastruktury Parku zgodnie z jej przeznaczeniem i na warunkach określonych w Regulaminie Parku Zatorland.
1.1.3. Regulamin Parku Zatorland – dostępny na Stronie Internetowej Sprzedawcy regulamin określający zasady korzystania z Parku i Atrakcji.
1.1.4. Polityka Prywatności – dostępny na Stronie Internetowej Sprzedawcy dokument określający zasady przetwarzania danych osobowych.
1.1.5. Regulamin lub Regulamin Zakupu Biletów – niniejszy regulamin określający zasady świadczenia przez Sprzedawcę usługi elektronicznej polegającej na: (i) możliwości zakupu Biletów za pośrednictwem Strony Internetowej poprzez złożenie Zamówienia, (ii) zapoznawania się z treścią Strony, (iii) dostarczenia Biletów po złożeniu Zamówienia.
1.1.6. Bilet – potwierdzenie zawarcia pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem umowy, na mocy której osoba która skanuje Bilet w Opaskomacie jest uprawniona do odbioru Opaski umożliwiającej wejście na teren Parku w okresie (Sezonie) i na warunkach zgodnych z rodzajem zakupionego Biletu.
1.1.7. Użytkownik – osoba fizyczna posiadająca Opaskę i uprawniona do korzystania z Parku na warunkach zgodnych z rodzajem Biletu w oparciu, o który wydano Opaskę.
1.1.8. Opaska – wydawana w Opaskomacie opaska na rękę uprawniająca do wejścia na teren Parku i korzystania z Atrakcji i infrastruktury Parku na warunkach zgodnych z rodzajem Biletu, w oparciu o który wydano Opaskę.
1.1.9. Opaskomat – urządzenie znajdujące się przy wejściu do Parku umożliwiające uzyskanie Opaski po okazaniu Biletu;
1.1.10. Klient – podmiot (osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej) składający Zamówienie na zakup Biletu na Stronie Internetowej Sprzedawcy.
1.1.11. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pośrednictwem Strony Internetowej i zgodnie z funkcjonalnością tej Strony, na mocy którego Klient składa Sprzedawcy ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży.
1.1.12. Umowa Sprzedaży – Umowa zawierana pomiędzy Sprzedawcą i Klientem dotycząca sprzedaży przez Sprzedawcę Klientowi Biletu/ów objętego/ych Zamówieniem za Cenę Sprzedaży przypisaną do danego rodzaju Biletu/ów na Stronie Internetowej Sprzedawcy w trakcie składania Zamówienia.
1.1.13. Cena Sprzedaży – wyrażona w polskich złotych kwota pieniężna stanowiąca wynagrodzenie Sprzedawcy wynikające z Umowy Sprzedaży.
1.1.14. Atrakcje – znajdujące się na terenie Parku atrakcje rozrywkowe opisane na Stronie Internetowej Sprzedawcy w zakładce ‘Atrakcje”.
1.1.15. Kalendarz Otwarcia – dostępna na Stronie Internetowej Sprzedawcy w zakładce ‘Kalendarz Otwarcia’ informacja dotycząca daty otwarcia i zamknięcia Sezonu oraz dni i godziny otwarcia Parku dla Użytkowników w okresie Sezonu.
1.1.16. Sezon – okres pomiędzy pierwszym i ostatnim dniem otwarcia Parku w danym roku Kalendarzowym który to okres wskazany jest na Stronie w Kalendarzu Otwarcia oraz w treści zakupionego przez Klienta Biletu.
1.1.17. Strona lub Strona Internetowa – prowadzona przez Sprzedawcę strona internetowa dostępna w domenie www.zatorland.pl.
1.1.18. Czynności Serwisowe – działania faktyczne Sprzedawcy związane z utrzymaniem w należytym stanie technicznym infrastruktury Parku w tym infrastruktury stanowiącej elementy Atrakcji, a mogące skutkować czasowym wyłączeniem możliwości korzystania z danej Atrakcji.
1.1.19. Siła Wyższa – zdarzenie niezależne od Stron, którego przy zachowaniu podstawowej staranności nie można było przewidzieć przy zawarciu Umowy, a które rzutuje na brak możliwości lub istotne trudności w realizacji Umowy przez Sprzedawcę w tym w szczególności nadzwyczajne zjawiska atmosferyczna i ich skutki w tym pożary, powodzie, ulewne deszcze lub opady śniegu, długotrwałe niskie lub wysokie temperatury, stany klęski żywiołowej, stany nadzwyczajne, epidemie, pandemie, zamieszki, wojny, strajki, przerwy w łańcuchach dostaw, przerwy w dostawach energii elektrycznej lub wody itp.
2. Postanowienia ogólne.
2.1. Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia przez Sprzedawcę usługi elektronicznej polegającej na możliwości zakupu Biletów za pośrednictwem Strony Internetowej poprzez złożenie Zamówienia. Niniejszy Regulamin jest regulaminem w znaczeniu art.8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. W ramach Strony Sprzedawca świadczy ponadto usługi elektroniczne tj: (i) możliwość zapoznania się z treścią Strony, (ii) przesłanie Biletów /potwierdzenia Zamówienia/ Klientowi.
2.1.1. Usługa zapoznania się z treścią Strony rozpoczyna się z chwilą otwarcia i kończy się z chwilą zamknięcia witryny Strony.
2.1.2. Usługa złożenia Zamówienia rozpoczyna się z momentem wypełniania danych koniecznych do złożenia Zamówienia a kończy się z chwilą opłacenia Zamówienia lub rezygnacji ze składania Zamówienia. Klient w każdym czasie (do momentu opłacenia Zamówienia) i bez kosztów jest uprawniony do przerwania procedury składania Zamówienia. Po złożeniu Zamówienia występuje możliwość odstąpienia od złożonego Zamówienia zgodnie z Regulaminem.
2.2. Sprzedawca świadczy usługi za pośrednictwem Strony Internetowej zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
2.3. Sprzedawca jest uprawniony do dokonania zmiany Regulaminu w każdym czasie publikując na Stronie nową zmienioną treść Regulaminu przy czym do wszystkich Zamówień złożonych przed zmianą Regulaminu – znajdują zastosowanie postanowienia Regulaminu aktualnego w chwili składania Zamówienia.
2.4. Przed złożeniem Zamówienia Klient powinien zapoznać się z Regulaminem, Regulaminem Parku i Polityką Prywatności.
2.5. Sprzedawca nie stosuje kodeksu dobrych praktyk, o którym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.
2.6. Do kontaktu ze Sprzedawcą służy nr telefonu i adres poczty elektronicznej Sprzedawcy wskazany przy definicji Sprzedawcy. Opłaty za połączenie z nr telefonu Sprzedawcy są równe opłatom wynikającym z taryfy/umowy jaką wykonujący połączenie posiada ze swoim dostawcą usług telefonicznych.
2.7. Korzystanie ze Strony wymaga posiadania systemu teleinformatycznego z dostępem do Internetu, z przeglądarką intranetową i włączoną obsługą języka JavaScript oraz posiadanie konta poczty elektronicznej.
2.8. Zakazuje się korzystającym ze Strony umieszczenia i dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
2.9. Informacja zawarte na Stronie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
3. Zakup Biletów
3.1. Sprzedawca samodzielnie określa rodzaje i zasady funkcjonowania Biletów. Opis zasad funkcjonowania Biletów dostępny jest na Stronie Internetowej Sprzedawcy (w zakładkach dot. poszczególnych rodzajów Biletów) i stanowi element niniejszego Regulaminu oraz Umowy Sprzedaży.
3.2. Podstawowe rodzaje biletów to:
3.2.1. Bilet jednodniowy – będący biletem na okaziciela, w oparciu, o który dochodzi do wydania jednorazowej Opaski wejściowej ważnej w dniu wydania Opaski.
3.2.2. Bilet dwudniowy – będący biletem na okaziciela, w oparciu, o który dochodzi do wydania jednorazowej Opaski wejściowej ważnej w dniu wydania Opaski i w dniu następującym po dniu wydania Opaski.
3.2.3. Bilet sezonowy – będący biletem imiennym w oparciu, o który osoba, której dane identyfikujące (dane dokumentu tożsamości) powiązane są z biletem jest uprawniona do odbioru Opaski z kasy głównej Parku w każdym dniu Sezonu ważnej na dzień, w którym odebrano Opaskę. Otrzymanie Opaski w oparciu o Bilet sezonowy wymaga okazania dokumentu tożsamości zgodnego z dokumentem podanym w trakcie składania Zamówienia. W przypadku zakupu Biletu dla osoby nie posiadającej dokumentu tożsamości (np. dla dziecka) wydanie Opaski będzie możliwe po okazaniu innego dokumentu (np. legitymacji szkolnej) potwierdzającej tożsamość tej osoby.
3.3. Opaski wydawane są w Opaskomacie lub w przypadku awarii Opaskomatu w kasie głównej Parku; Opaski powiązane z Biletem sezonowym wydawane są wyłącznie w kasie głównej Parku. Na każdy Bilet przypada możliwość otrzymania jednej Opaski.
3.4. Korzystanie z Parku jest możliwe wyłącznie na podstawie i po okazaniu Opaski. Nie ma możliwości Korzystania z Parku wyłącznie na podstawie Biletu.
3.5. Na Stronie Internetowej w zakładce ‘bilety’ Sprzedawca umożliwia Klientowi:
3.5.1. zapoznanie się z rodzajami Biletów dostępnych na dany Sezon oraz zasadami funkcjonowania Biletów.
3.5.2. złożenie Zamówienia na Bilety, przy czym Sprzedawca w opisie zasad funkcjonowania danych biletów może wskazać, iż złożenie Zamówienia na dany rodzaj Biletu nie jest możliwe za pośrednictwem Strony.
3.6. Skuteczne złożenie zamówienia wymaga:
3.6.1. wybrania rodzaju i ilości Biletów podlegających Zamówieniu oraz
3.6.2. podania danych w tym imienia i nazwiska oraz adresu e-mail osoby składającej zamówienie oraz (w przypadku wyrażenia woli otrzymania faktury) danych koniecznych do wystawienia faktury VAT. (W przypadku Biletu sezonowego złożenie Zamówienia wymaga podania także danych identyfikujących tj. nr dokumentu stwierdzającego tożsamość – dowód osobisty lub paszport) oraz
3.6.3. akceptacji treści niniejszego Regulaminu, Regulaminu Parku Zatorland oraz Polityki Prywatności oraz
3.6.4. dokonania opłacenia Ceny Sprzedaży w ramach metod sprzedaży (np. Blik, Autopay) udostępnionych przez Sprzedawcę w trakcie składania Zamówienia. Całkowita Cena Sprzedaży związana z danym Zamówieniem podana jest w podsumowaniu Zamówienia w okienku „Przejdź do Płatności (….. zł)”.
3.7. Dane podane w trakcie Zamówienia są przetwarzane przez Sprzedawcę na warunkach określonych w Polityce Prywatności.
3.8. Umowa Sprzedaży zawarta jest z chwilą wysłania przez Sprzedawcę do Klienta potwierdzenia Zamówienia. Potwierdzenie Zamówienia wysyłane jest na adres email podany w trakcie składania Zamówienia do 24 h od chwili złożenia Zamówienia. Załącznikiem do potwierdzenia Zamówienia będzie Bilet w formie pliku pdf. Potwierdzenie Zamówienia i Bilet przekazywane są Klientowi bezpłatnie.
3.9. Sprzedawca jest uprawniony do ustanowienia zniżek/rabatów na Bilety. Rodzaje zniżek i rabatów wskazane są w opisie zasad funkcjonowania Biletów dostępnym na Stronie Internetowej Sprzedawcy. O ile nic innego nie wynika z opisu na Stronie Internetowej Sprzedawcy o tyle zniżki i rabaty nie są dostępne dla Klientów dokonujących zakupu Biletów w ramach Zamówienia składanego na Stronie Internetowej Sprzedawcy, a wyłączenie przy zakupie Biletów w kasach stacjonarnych Parku. Wszelkie zniżki i rabaty nie podlegają łączeniu. W przypadku gdy dany Klient jest uprawniony do kilku zniżek/rabatów wówczas Klient zobowiązany jest do wskazania rodzaju zniżki/rabatu z którego zamierza skorzystać.
4. Umowa Sprzedaży
4.1. Korzystanie z Parku jest możliwe wyłącznie na podstawie Opaski ważnej na dany dzień korzystania z Parku. Wydanie Opaski następuje na podstawie okazanego Biletu. Sprzedawca nie wydaje duplikatów Opasek w miejsce Opasek zniszczonych lub zagubionych, a tym samym utrata lub zniszczenie Opaski (w tym także widoczne ślady jej ściągania, klejenia, ponownego zakładania itp.) skutkować będzie brakiem możliwości wejścia na teren Parku.
4.2. Bilet umożliwia odbiór Opaski wyłącznie w okresie Sezonu na jaki został wykupiony.
4.3. Sprzedawca jest uprawniony do zmiany okresu Sezonu w trakcie jego trwania i poprzez jego wydłużenie w szczególności gdy warunki atmosferyczne pozwalają na wydłużenie Sezonu.
4.4. Daty i godziny dostępności Parku wskazane są w Kalendarzu Otwarcia.
4.5. W przypadku wystąpienia zjawisk Siły Wyższej Kalendarz Otwarcia może ulec zmianie w szczególności poprzez zamknięcie Parku w danym dniu w sytuacji, w której korzystanie z Parku z uwagi na ww. zjawiska byłoby niebezpieczne dla życia lub zdrowia Użytkowników lub obsługi Parku albo dla infrastruktury Parku.
4.6. W przypadku wystąpienia zjawisk Siły Wyższej oraz z uwagi na konieczność realizacji Czynności Serwisowych niektóre Atrakcje Parku mogą być czasowo niedostępne, co nie stanowi przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy Sprzedaży przez Sprzedawcę.
4.7. Korzystanie z danych Atrakcji może być ze względów bezpieczeństwa lub względów użytkowych ograniczone dla Użytkowników nie przekraczających ustalonego przez Sprzedawcę limitu wzrostu. Ceny Biletów mogą być różne w zależności od wieku lub wzrostu Użytkowników.
5. Zwrot Biletów
5.1. Zgodnie z art.38 ust.1 pkt.12 ustawy o Prawach Konsumentów z dnia 30 maja 2014 r. Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawieranej na odległość lub poza siedzibą Sprzedawcy w przypadku gdy umowa dotyczy świadczenia usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu towarów, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
5.2. Sprzedawca umożliwia Klientom odstąpienie od Umowy Sprzedaży (umowne prawo odstąpienia) i/lub złożonego Zamówienia w terminie do 14 dni o dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. W celu odstąpienia od Umowy Klient w terminie określonym w zdaniu uprzednim powinien skierować do Sprzedawcy oświadczenie o woli odstąpienia od umowy ( zwrotu biletu). Oświadczenie to powinno być skierowane do Sprzedawcy pocztą elektroniczną na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy wskazany w regulaminie z adresu email podanego przy składaniu Zamówienia i wskazywać na dane Biletu (nr Zamówienia) którego dotyczy.
5.3. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy Sprzedawca dokona zwrotu Ceny Sprzedaży w terminie do 14 dni od dnia odstąpienia na rachunek bankowy, z którego dokonano opłacenia Zamówienia w trakcie jego składania. Odstąpienie od Umowy możliwe jest wyłączenie w stosunku do Biletów, w oparciu o które do chwili odstąpienia nie wydano Opaski.
6. Reklamacje
6.1. Klient jest uprawniony do zgłoszenia Reklamacji.
6.2. Reklamacja może być złożona pocztą elektroniczną na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy wskazany przy definicji Sprzedawcy w pkt.1 Regulaminu lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy.
6.3. W treści Reklamacji należy określić dane osoby/podmiotu składającego reklamację (nazwa i dane kontaktowe), dane Biletu (nr Zamówienia), którego dotyczy reklamacja lub usługi której dotyczy, przedmiot reklamacji i okoliczności ją uzasadniające.
6.4. Sprzedawca ustosunkowuje się do treści reklamacji w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania przekazując Klientowi stanowisko Sprzedawcy pocztą elektroniczną lub na piśmie.
6.5. Klient będący konsumentem jest uprawniony do skorzystania z pozasądowych form rozstrzygania sporów składając stosowny wniosek np. do Małopolskiego Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej (ul. Ujastek 7, 31-752 Kraków).
7. Postanowienia Końcowe
7.1. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie znajdują postanowienia Regulaminu Parku i Polityki Prywatności, a w pozostałym zakresie właściwe przepisy prawa polskiego w tym przepisy kodeksu cywilnego, a w przypadku Umów Sprzedaży których stroną jest konsument – ustawa o Prawach Konsumentów z dnia 30 maja 2014 r.
7.2. Niniejszy Regulamin jest dostępny bezpłatnie za pośrednictwem Strony Internetowej i obowiązuje począwszy od dnia 29.11.2024 r.
Zatorland to wyjątkowe miejsce na mapie parków rozrywki w Polsce, w którym nauka staje się wspaniałą zabawą! Zapewniamy rozrywkę na najwyższym poziomie dla dzieci w różnych wieku, dzięki szerokiemu wyborowi różnorodnych atrakcji. Centrum rozrywki mieści się w Lunaparku. Gromadzi on kilkadziesiąt atrakcji, w tym: diabelski młyn, salon gier, trampoliny, dinocoaster, autodrom, strefę aktywnego odkrywcy, warsztaty paleontologiczne, karuzele Twist’n’Swing, “Słoniki”, “Merry-Go-Round”, karuzelę łańcuchową “Clown”, szaloną łódkę “Crazy Raft” czy warsztaty paleontologiczne..
ZGŁOSZENIA:
mail: sygnalisci@zatorland.pl
Procedura zgłoszeń wewnętrznych
Dołącz i bądź na bieżąco.
Najnowsze informacje z Zatorlandu!
Zatorland © 2018-2023 Wszelkie prawa zastrzeżone.
BILETY ZAKUPIONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ NALEŻY WYMIENIĆ W OPASKOMACIE PARKU NA OPASKĘ, KTÓRA JEST WŁAŚCIWYM BILETEM!
BILET DLA MALUCHA:
Zawartość biletu jest tożsama z zawartością Biletu zakupionego przez rodzica (zawartość zobacz poniżej) oraz możliwość korzystania z urządzeń placów zabaw (huśtawki, trampoliny, zjeżdżalnie itp.), piaskownic „Wykopaliska”, Strefy Aktywnego Odkrywcy, Małpi Gaj (NOWOŚĆ!) oraz Dmuchańca (NOWOŚĆ!)
BILET ULGOWY ORAZ BILET NORMALNY OBEJMUJĄ:
• WSTĘP DO PARKU RUCHOMYCH DINOZAURÓW
• WSTĘP DO PARKU MITOLOGII (REJS TRAMWAJEM WODNYM – 10 ZŁ, WYNAJĘCIE ROWERKA WODNEGO – 15 ZŁ, PŁATNE NA MIEJSCU W PRZYSTANI)
• WSTĘP DO PARKU OWADÓW
• SEANS W KINIE 5D EXTREME
• SEANS W KINIE 3D 360
• ZWIEDZANIE DOMU SZALONEGO NAUKOWCA
• MOŻLIWOŚĆ WIELOKROTNEGO SKORZYSTANIA Z ATRAKCJI ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE CAŁEGO PARKU – KOLEJKI, KARUZELE, TRAMPOLINY, PLACE ZABAW ITP. (Z WYJĄTKIEM URZĄDZEŃ URUCHAMIANYCH ZA POMOCĄ MONET, NP. AUTOMATYCZNE BUJAKI ITP.)
ATRAKCJE Z UWZGLĘDNIENIEM KRYTERIUM WZROSTOWEGO:
• Karuzela “Słoniki” – od 90 cm (Lunapark)
• Wieża Drop’n’twist – od 90 cm (Lunapark)
• Diabelski Młyn – od 90 cm (Lunapark)
• Karuzela “Merry-Go-Round” – od 90 cm (Lunapark)
• Karuzela „Clown” – od 90 cm (Park Owadów)
• Robal Coaster – od 95 cm (Park Owadów)
• Minigokarty – od 95 cm (Park Owadów)
• Karuzela „Strażak” – od 95 cm (Lunapark) NOWOŚĆ!
• Miasteczko Ruchu Drogowego – od 100 cm (Park Owadów)
• Basen z łódkami – od 100 cm (Park Owadów)
• Park Linowy “Zdobywcy Olimpu” – od 100 cm (Park Mitologii)
• Wieża „Zeus Swing Tower” – od 105 cm (Park Mitologii) NOWOŚĆ!
• Autodrom – od 110 cm (Lunapark)
• Dinocoaster – od 110 cm (Lunapark)
• Plac Zabaw „Robaki-rozrabiaki” – od 110 cm (Park Owadów)
• Karuzela “Crazy Raft” – od 130 cm (Lunapark)
• Karuzela “Twist’n’swing” – od 135 cm (Lunapark)
Pozostałe atrakcje na terenie całego parku nie są uwarunkowane wzrostem.
M.in.:
• Małpi Gaj – brak ograniczeń (Lunapark) NOWOŚĆ!
• Strefa Aktywnego Odkrywcy – brak ograniczeń (Lunapark)
• Plac Zabaw (Huśtawki, Trampoliny, Zjeżdżalnia Itp.) – brak ograniczeń (Lunapark)
• Plac zabaw – brak ograniczeń (Park Mitologii)
• Ścianka wspinaczkowa – brak ograniczeń (Park Mitologii oraz Park Owadów)
• Huśtawki – brak ograniczeń (Park Mitologii)
• Plac Zabaw „Ule” – brak ograniczeń (Park Owadów)
• Dmuchaniec – brak ograniczeń (Park Mitologii) NOWOŚĆ!
• ITP.